اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی فصل 99-98 امروز سه شنبه بین دو تیم تراکتور و نفت مسجدسلیمان در ساعت 19:30 آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ 25 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، پس از پایان لیگ برترکشور، جام حذفی نیز به مرحله نیمه نهایی خود رسید.جایی که امروز یک تیم فینالیست مشخص میشود.  امروز از ساعت19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان مسابقه‌ای حساس را برای معرفی اولین فینالیست جام حذفی، برگزار خواهند کرد.

 

مسابقه‌ای که بسیاری از کارشناسان شانس برد تراکتور تبریز را 90 درصد می‌دانند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست بخصوص مسابقات جام حذفی که شرایطش خاص‌تر هم هست. اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه یک تیم شود.

تراکتور لیگ برتر را با رتبه چهارمی به پایان رساند و نفت مسجدسلیمان هم روی پله هشتم جدول لیگ ایستاد.  این بازی مساوی ندارد ولی ممکن است کار به 120 دقیقه وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشد.

قرمزپوشان تبریزی خیلی دوست دارند در جام حذفی قهرمان شوند تا یک جام را در این فصل سخت به هواداران‌شان تقدیم کنند . تراکتور اگر بتواند سربلند از این دیدار بیرون بیاید با توجه به حضور یکی ازدو تیم پرسپولیس و استقلال در فینال،میتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

تراکتور تا رسیدن به نیمه‌نهایی  ابتدا پاس همدان را 2 بر یک شکست داد. در مرحله بعدی با تیم دسته اولی نود ارومیه روبه رو شد که بعد از تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. سومین مسابقه تراکتور هم مقابل تیم مس کرمان بود که قرمزپوشان تبریزی 4 بر یک به پیروزی رسیدند.

نفت مسجدسلیمان اما سه تیم لیگ برتری را حذف کرد و اکنون به مصاف تراکتور آماده است. نفتی‌ها ابتدا گل‌گهرسیرجان را یک بر صفر شکست دادند، سپس شهرخودرو مشهد را هم با یک گل مغلوب کردند و در آخر هم تیم شاهین شهرداری بوشهر را 3 بر 2 بردند.

اسامی داوران مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی:

*سه شنبه ۴ شهریور

تراکتورسازی تبریز – نفت مسجد سلیمان

داور: کوپال ناظمی

کمک ها: محمدرضا منصوری – آرمان اسعدی

کمک داوران اضافی: رضا عادل – کمیل غلامی

داور چهارم: سعاد وفاپیشه

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان


*چهارشنبه ۵ شهریور


پرسپولیس – استقلال تهران

داور: محمدحسین زاهدی فر

کمک ها: محمدرضا ا بوالفضلی – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: حسن اکرمی – یاسر همرنگ

داور چهارم: حسین زیاری

ناظر داوری: حسن کامرانی فر

ناظر ویژه: اسماعیل صفیری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :