سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به ممنوعیت سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی‌ها در ایام کرونا، کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران سرشکن می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 01 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی اظهار کرد: طی چند ماهی که از شیوع کرونا می گذرد، شاهد تاکید فراوان کارشناسان و اعضای ستاد کرونا بر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم.

وی ادامه داد: طی این مدت طبق لایحه شورای شهر تاکسی‌های خطی و گردشی کرج موظف به سوار کردن سه مسافر هستند و و چهار مسافره بودن آنها به نوعی تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سوار کردن سه مسافر باعث اعتراض تاکسی داران شده بود، گفت: رانندگان تاکسی از این گلایه داشتند که در ایام کرونا میانگین تعداد مسافران آنها پایین آمده و اگر بنا باشد به جای چهار مسافر سه مسافر سوار کنند، از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه خواهند شد.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به اینکه گلایه تاکسیداران گلایه به حقی بود موضوع افزایش کرایه تاکسی در ایام کرونا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت بنا شد کرایه تاکسی‌های خطی و گردشی کرج ۲۵ درصد اضافه شود.

یساولی اضافه کرد: برچسب جدید افزایش کرایه تاکسی‌ها در اختیار تاکسیداران قرار می‌گیرد و  مصوبه اخذ کرایه‌های جدید اعمال می شود.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج این اقدام گام مهمی در راستای رفاه حال شهروندان و حفظ سلامت آنها و پیشگیری از شیوع کرونا است.

وی ادامه داد: در حال بررسی ابعاد طرح سه مسافره بودن تاکسی‌ها هستیم و اگر بازخورد مناسبی داشته باشد به طرحی دائمی تبدیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
بسیار تصمیم خوب ومناسبیه به شرطی که هم اجرا بشه هم همیشگی باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار