بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن رسما به پرسپولیس پیوست.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 02 September 2020

به گزارش تابناک خوزستان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بازیکن پیشین تیم ذوب‌آهن اصفهان که تجربه بازی تحت سرمربیگری یحیی گل‌محمدی را دارد و تحت هدایت او قهرمانی جام حذفی را به دست آورد، با قراردادی دو ساله، پیراهن پرسپولیس را به دست آورد.

این بازیکن 27 ساله به صورت تخصصی، در پست وینگر چپ بازی می‌کند و غیر از ذوب‌آهن سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز هم سابقه بازی دارد. او که برای تیم ملی ایران در رده‌های جوانان و امید بازی کرده است در مقطعی نیز توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

پهلوان:‌ برای حضور در پرسپولیس چند سال ریاضت کشیدم/ به بزرگترین تیم ایران آمدم

احسان پهلوان درباره حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به بزرگترین باشگاه ایران آمده‌ام و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم و قهرمانی مجدد را کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا از لحاظ روحی و روانی برای بازی در تیم پرسپولیس آماده است، توضیح داد: خدا می‌داند که در این چند سال ریاضت زیادی کشیدم و هدفم این بود روزی در پرسپولیس بازی کنم. 

هافبک جدید تیم پرسپولیس درباره زمان قراردادش با این باشگاه و شماره پیراهن خود گفت: قرارداد من 2 ساله است اما شماره پیراهنم تاکنون مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار