مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ؛
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۱۳ هزار و ۶۰۴ تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل زده استان توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 05 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله محبی  اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری ۱۶۰ کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

وی از معرفی به بانک ۱۳ هزار و ۸۲۳ واحد مسکونی سیل زده به بانک‌های عامل استان خبر داد و افزود: از این تعداد پرونده واحدهای معرفی شده به بانک‌های عامل استان ۲ هزار و ۱۵۹ واحد احداثی، ۹ هزار و ۱۸۲ واحد تعمیری و ۲ هزار و ۴۸۲  واحد نیز مربوط به واحدهای معیشتی بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، روند پیشرفت واحدهای احداثی و تعمیری واحدهای سیل زده استان را مناسب دانست و یادآور شد: از این تعداد واحدهای مسکونی معرفی به بانک های عامل استان تا کنون ۱۳ هزار و ۶۷ مورد واحد با بانک‌های مربوطه عقد قرارداد شده است.

محبی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۵۹ مورد آواربرداری، ۲ هزار و ۱۴۰ مورد پی کنی ساختمان، ۲ هزار و ۶۳ مورد آرماتور بندی و ۲ هزار و ۳۳ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گفته محبی، کار اجرایی ۲ هزار و ۲۱ واحد به مرحله سقف و ۲ هزار و ۱۴ واحد مسکونی سیل زده نیز پایان یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از روند بازسازی مناطق سیل زده بازید و سرکشی می‌کنند، اضافه کرد: کیفیت ساخت منازل روستایی همواره مورد تاکید بنیاد مسکن بوده و به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود مصالح کم دوام و نامرغوب در ساخت و ساز منازل روستایی استفاده شود./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار