کد خبر: ۸۹۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 11 September 2020

استاندار خوزستان با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: تاکنون روند انتخابات روان است و مشکل خاصی نداشته‌ایم.

غلامرضا شریعتی پس از انداختن رای خود در شعبه مسجد شهدای حصیرآباد اهواز، ضمن تشکر از همه مجریان و ناظرین بر امر انتخابات، اظهار کرد: خدار را شکر روند انتخابات روان است و تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و هیچ موردی از هیچ کدام از حوزه‌های انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امور انتخابات به صورت عادی در حال جریان است و مردم پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند. ضمن این‌که پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

استاندار خوزستان بیان کرد: طبق گزارشی که دقایقی پیش از وضعیت شعب به دستم رسید، مورد خاصی در مورد صندوق‌های سیار و ثابت وجود نداشته است.

وی با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ ساعت به پایان برسد و از تمام مردم شریف شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی درخواست دارم در وقت مقرر در انتخابات مشارکت داشته باشند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ان‌شاءالله مجمع نمایندگان استان تکمیل شود و بتوانند پیگیر امورات استان و مردم باشند. به هر حال فعلا دستورالعمل کشوری اعلام کرده که پایان ساعت رای‌گیری ساعت ۱۸ امروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار