سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اولویت هیات مدیره ابتدا تقویت تیم و حفظ بازیکنانی نظیر رسن بود و قرارشد مطالبات برانکو تا 2 هفته دیگر پرداخت شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 11 September 2020

مهدی رسول پناه در خصوص سفر این تیم به قطر اظهار داشت: خوشبختانه تیم امروز اعزام شد که جا دارد از سفیر ایران در قطر تشکر کنم. قرار است مشکل بازیکنان و کادر فنی ما با همکاری سفارت ایران در قطر حل شود. خوشبختانه همه نفرات تیم ما اعزام شدند.

وی در خصوص آخرین وضعیت برانکو و طلب این مربی عنوان کرد: صادقانه می‌گویم موضوع برانکو نگرانی ما هم هست. اگر یادتان باشد ماه گذشته اعلام کرد در چند روز آینده بخش دیگری از مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مشکلاتی در این مدت در باشگاه پیش آمد، مثل مطالبات خارجی‌ها و ... و به همین دلیل، این را در هیات مدیره مطرح کردیم که یا پول برانکو را پرداخت کنیم یا اینکه تیم را تقویت کنیم که در نهایت تصمیم گرفتیم تیم را تقویت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برانکو مربی بزرگی است که پرسپولیس مدیون او است. هواداران عاضق او هستند. دغدغه هیات مدیره این است که طلب وی را پرداخت کند تا این مطالبات به مدیران آینده منتقل نشود. ما تصمیم داشتیم مطالبات بعدی برانکو را همین ماه پرداخت کنیم اما نقل و اننقالات، مجوز حرفه‌ای، طلب بازیکنان خارجی خودمان باعث شد تا پرداخت طلب این مربی عقب بیفتد.

رسول پناه در خصوص اینکه آیا نمی‌شد به برانکو بگویند که بیشتر به باشگاه فرصت بدهد گفت: اتفاقا ما قبل از پرداخت اول این درخواست را داشتیم و حتی نامه رسمی دادیم اما او درخواست ما را رد کرد. البته منابع مالی جدیدی ایجاد کردیم و نهایتا تا 2 هفته اینده مطالبات وی را پرداخت خواهیم کنیم. 2 روز پیش نامه زدیم و از او خواستیم 20 روز به باشگاه فرصت بدهد اما هنوز اطلاعی به ما نداده است.

وی تاکید کرد: شاید برانکو به ما فرصت بدهد ولی اگر قبول نکند ما 2 هفته دیگر پول او را پرداخت خواهیم کرد. خوشبختانه ما نقل و انتقالاتمان را انجام دادیم و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد. اگر یادتان باشد هواداران می‌گفتند چرا قرارداد رسن را پرداخت نمی‌کنید. او از ما خواست طلب فصل قبلش را می‌خواهد، اگر من قرارداد رسن را پرداخت نمی‌کردم چه اتفاقی می افتاد؟ قول می‌دهم به زودی طلب برانکو را پرداخت کنیم و از خجالت او هم در می‌آییم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، تاکید کرد: جا دارد از اعضای هیات مدیره به خصوص رغبتی و پیروانی تشکر کنم چون پرسپولیس فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات بود. ما نفرات مد نظر سرمربی را جذب کردیم و این نفرات بهترین های تیم خودشان و لیگ فصل گذشته بودند که مطمئنا خوش می‌درخشند.

رسول پناه در خصوص ترابی عنوان کرد: در ابتدا از زحمات این بازیکن تشکر می‌کنم. او یک بازیکن با اخلاق است که تصمیم گرفت به قطر برود. با توجه به تحریم‌های ظالمانه و اتفاقاتی که رخ داد، این بازیکن  یک پیشنهاد 20-30 میلیاردی داشته و ترجیح داد آینده زندگی خودش را تامین کند. در گذشته هم شرایط همین بود. مثلا آقایان درخشان و محمدخانی در دوره خودشان راهی قطر شدند اما دیدید که ستاره‌هایی مثل پیوس و کرمانی مقدم به فوتبال معرفی شدند.

وی تاکید کرد: رونالدو از رئال رفت، کوتینیو از بارسا رفت آیا آنها زانوی غم بغل گرفتند؟ ما باید کاری کنیم ترابی های زیادی بسازیم. اگر بخواهیم در حسرت رفتن ترابی باشیم به بقیه ظلم کردیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به ستاره‌ها متکی نیست. شک نکنید که باز هم ستاره های دیگری در پرسپولیس ظهور خواهند کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ناراحتی گل‌محمدی برطرف شده است گفت: گل‌محمدی یکی از بهترین‌ مربیان لیگ است، ممکن است در خانواده مشکلات پیش بیاید، آن روز سرمربی ما ناراحت بود و تحت فشار اما سوء تفاهم ها برطرف شده و او با تیم راهی قطر شده است.

رسول پناه در خصوص علیپور گفت: او فرزند پرسپولیس است و سالها با این تیم قهرمان شده است. علیپور بداند درب باشگاه پرسپولیس همیشه به روی او باز است. ما اسم او را به AFC ارسال کردیم اما متوجه شدم اصلا بحث او پول نبوده است. من دو روز پیش با وکیل وی هم صحبت کردم و گفتم که ما یک سقف پرداخت داریم و می‌توانیم از علیپور با سقف قراردادمان استفاده کنیم اما وی گفت که علیپور تصمیم گرفته در اروپا بازی کند و اصلا بحثش مالی نیست.

وی تاکید کرد: به هر حال پیشنهادات اروپایی برای این بازیکنان انگیزه ایجاد کرده و ما نمی‌توانستیم جلوی رفتن برخی از بازیکنان را بگیریم.قرارداد 7 بازیکن جدید ما از سقف قرارداد سال گذشته ما هم کمتر است و هیچ آپشنی هم ندادیم.قرار است فردا کپی تمام قراردادهایمان را برای وزارت ورزش و بازرسی کل کشور ارسال کنم.متاسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی انتقاداتی وارد شده اما این از عدم اطلاع هواداران است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه یک عده در فضای مجازی در حال جولان دادن هستند. چند روز پیش 7 ساعت با هواداران صحبت کردم و حتی تعدادی از آنها را به دفترم بردم و قراردادها را به آنها نشان دادم. نظر من این است که قراردادها را در فرصت مناسب منتشر کنیم. اگر این کار را انجام بدهیم کسی فرصت حاشیه‌سازی نخواهد داشت. هواداران باید از همه چیز مطلع باشند تا اجازه فضاسازی به برخی ها در فضای مجازی را ندهند.

رسول پناه یادآور شد: نمی‌دانم چرا به ناهنجاری هایی که در فوتبال ایجاد شده رسیدگی نمی‌شود. فساد در فوتبال بیداد می‌کند! فوتبال ایران دست چند دلال است ! شما نمی‌دانید چه مشکلاتی داشتیم. مقابله با دلالها بسیار سخت است. آنها بازار مکاره  و رقابت کاذب درست کردند. این 7 بازیکنی که جذب تیم ما شدند واقعا پرسپولیس را دوست داشتند. اولین لازمه حضور در باشگاه پرسپولیس عشق به این تیم است. ما به خیلی ها میدان ندادیم ولی واقعا تحت فشار بودیم. جا دارد از پیروانی و رغبتی تشکر کنم که زیر بار حرف یک عده نرفتند.

وی تصریح کرد: حاضرم در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنم و قراردادهای فصل گذشته و این فصل را نشان بدهم تا همه هواداران بدانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار