کد خبر: ۸۹۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 12 September 2020

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: سارقانی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک قهوه فروشی در اهواز کرده بودند شناسایی شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهراب حسین نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه قهوه فروشی به صورت مسلحانه در یکی از مناطق شهر اهواز و انتشار ویدیوی آن در فضای مجازی، سارقان بلافاصله شناسایی شدند و دستگیری آنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سرقت ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه ۱۹ شهریور در یکی از مناطق خلوت صورت گرفته بیان کرد: سارقان تعدادی دله (قهوه جوش عربی) و یک دستگاه قهوه‌ساز را به سرقت بردند و صاحب مغازه هیچ آسیب جسمی جدی ندیده است.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: با کار اطلاعاتی در این رابطه سه سارق شناسایی و دستگیری آنان در کمترین زمان ممکن در دستور کارپلیس قرار دارد.

سارقان مسلح قهوه فروشی در اهواز شناسایی شدند

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد:  به محض دستگیری سارقان از طریق پایگاه اطلاع رسانی پلیس به آدرس @policekhoozestan اعلام خواهد شد.

 به گزارش ایرنا  انتشار یک ویدیو از سرقت مسلحانه در یکی از مناطق اهواز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است در این ویدیو که روز جمعه در فضای مجازی استان خوزستان انتشار گسترده داشته سه سارق مسلح به سلاح‌های گرم و سرد وارد قهوه خانه‌ای در منطقه سپیدار اهواز می‌شوند و ضمن ضرب و شتم سه فرد متولی قهوه خانه اقدام به سرقت وسایل موجود در محل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار