کد خبر: ۸۹۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 13 September 2020

 

تیم شاهین خزر رودسر که نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی را کسب کند حالا در گروه بازنده ‌ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.

 
رقابت شاهین خزر رودسر برای حفظ سهمیه لیگ برتربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در گروه بازنده ها تیم شاهین خزر رودسر تنها نماینده گیلان در این لیگ در نخستین دیدار از ساعت 18 امروز به مصاف تیم دریانوردان بوشهر می رود.
این دوره از رقابت ها به مدت 3 روز و به میزبانی یزد برگزار می شود.
2 تیم برتر این گروه در رقابت های سال آینده لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی مانده و 2 تیم دیگر به رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور سقوط می کنند.
تیم های شاهین خزر رودسر، دریانوردان بوشهر، ایفا اردکان یزد و منطقه آزاد چابهار در این رقابت ها حضور دارند.
تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر در مرحله اول و دوم لیگ برتر نتوانسته بود جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند و حالا در گروه بازنده‌ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.
نماینده گیلان در گروه اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی با تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس و منطقه آزاد چابهار همگروه بود.
این مسابقات به ‌صورت رفت‌ و برگشت برگزار شد که در پایان رقابت‌های مرحله اول این گروه تیم شاهین خزر رودسر با مجموع ۶ امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ ها بازماند.
دیدارهای رفت این گروه در بندرانزلی و بازی‌های برگشت هم در بوشهر برگزار شد که سرانجام تیم‌های پارس جنوبی بوشهر با ۱۸ و شهرداری بندرعباس با ۱۰ امتیاز به ترتیب با کسب عناوین اول و دوم این گروه، به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.
رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در 3 گروه 4 تیمی برگزار شد که درنهایت 2 تیم برتر هر گروه به مرحله دوم این رقابت ‌ها راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار