کد خبر: ۸۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴ 14 September 2020

 

شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام (ره) بود و همواره از امام مدد می‌گرفت و من عمیقاً به ایشان ارادت می‌ورزیدم.

شهیدی که «آقا» به او ارادت داشت

رهبر معظم انقلاب ۱۳۶۸/۰۷/۲۵ در دیدار خانواده شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی بیاناتی ایراد فرمودند که به مناسبت شهادت این عالم ربانی بازخوانی می‌شود.

در هفتمین سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب، خانواده‌ معظم ایشان به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی رسیدند و با ایشان دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی خطاب به خانواده‌ی معظم ایشان فرمودند: پدر شما شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی، عالمی ربانی، مجاهدی پارسا و عاشق حضرت امام (ره) بود و همواره از امام مدد میگرفت و من عمیقاً به ایشان ارادت می‌ورزیدم. این پیر سالخورده و روشن‌ضمیر در دوران جنگ تحمیلی لباس نظامی به تن کرده و اسلحه به دوش گرفته و در صحنه‌های گوناگون نبرد حضوری فعال داشت و همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید فرمودند که یاد و خاطره‌ی این بزرگواران هرگز نباید از تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان مردم پاک شود و از کنارشان به سادگی گذشت. این خون‌های پاک، شعله‌ی مقدس انقلاب اسلامی را پیوسته برافروخته‌تر و گدازنده‌تر خواهد کرد.
 
بنا بر همین گزارش حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی نماینده مردم باختران در مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید گرانقدر آیت‌الله اشرفی اصفهانی، دراین دیدار ضمن ارائه گزارشی از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید عزیز در شهرهای اصفهان، باختران و تهران به حضور رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پدرم همواره به شخص حضرتعالی ارادت و علاقه قلبی خاصی داشت و ما نیز از خداوند متعال خواستاریم تا سایه‌ی مبارک جنابعالی را بر سر ما و امت اسلام مستدام بدارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار