کد خبر: ۸۹۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵ 14 September 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول با رد فوت دانش‌آموز گتوندی بر اثر ویروس کرونا، گفت: علت مرگ دانش آموز گتوندی بیماری قلبی بود که پس از فوت، تست کرونا از وی گرفته می‌شودکه جواب آزمایشات مثبت بودن کووید وی را ثابت کرد.

مرگ دانش‌آموز گتوندی بر اثر کرونا صحت ندارد/ علت مرگ مشکلات قلبی متوفی بود

علی قمشی با رد فوت دانش‌آموز گتوندی بر اثر ویروس کرونا، اظهار کرد: این کودک که حدود 7 تا 8 سال سن دارد از مشکلی که در دیواره قلبش وجود داشت رنج می‌برد به همین دلیل دچار تنگی قفسه سینه شده که  پس از مراجعه به بیمارستان بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

وی در توضیح فوت این دانش‌آموز، گفت: پس از اینکه این کودک دچار تنگی نفس می‌شود بلافاصله به منظور احیاء قلبی به بیمارستان شهرستان گتوند  و سپس بیمارستان دزفول منتقل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول بیان کرد: برای تکمیل درمان این کودک در بخش فوق تخصصی کودکان بیمارستان گلستان اهواز پذیرش می‌شود که پس از چند ساعت بستری ایست قلبی کرده و فوت می‌کند.

قمشی با تاکید  بر اینکه علت مرگ این کودک مشکلات قلبی بود، افزود: پس از فوت این کودک تست کرونا از وی گرفته شد که جواب آزمایشات مثبت بودن کووید وی را ثابت کرد.

وی گفت: با توجه به مثبت بودن تست کرونا این کودک تمام اقدامات لازم در رابطه با بیماریابی خانواده متوفی، کسانی که با وی تماس داشتند همچنین همکلاسی‌های وی انجام شد.

قمشی عنوان کرد: کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان نیز با حضور در مدرسه و انجام عملیات مربوط به بیماریابی‌ و توصیه‌های لازم  از اطرافیان  متوفی درخواست کردند عملاً تا حصول نتیجه خود را قرنطینه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار