کد خبر: ۸۹۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ 14 September 2020

 

محمد ایمانی در واکنش به جنگ رسانه‌ای اعدام نکنید قاتلان و جنایتکاران در کانال تلگرامی خود نوشت: تبار "اعدام نکنید" ها، به سازمانی می رسد که ۱۷ هزار شهروند ایرانی را با قساوت تمام کشتند و اگر چه شعار "خلق" می دادند، زیر پرچم ارتش صدام  و سپس سیا و موساد به مردم خود خیانت کردند.

داعش، جتایتکاری را از منافقینی آموخت که به اسم مهندسی اجتماعی" (!) ، آدم ربایی می کردند؛ با اتوی داغ به شکنجه قربانیان می پرداختند و با آب جوش و تیغ، پوست آنها را زنده زنده می کندند!

آنها حالا هم سنگ جنایتکاری را به سینه می زنند که با قساوت تمام، یک کارمند اداره آب را کشت؛ و این در حالی است که قصاص شدن قاتل، سر سوزنی برای شان اهمیت ندارد. مهم این است که کسانی را تحریک و وادار به جنایت کنند؛ اگر هم دستگیر شدند و به سزای جنایتشان رسیدند، برای شان اشک تمساح بریزند.

حیات، شریف ترین و گرامی ترین سرمایه هاست. اما همان ها که آشوب می سازند، هیچ ابایی ندارند این حق محترم را هیزم آتش افروزی خود کنند و بستر جنایت را فراهم سازند. آنها مانند گرگ، با بوی خون مست می شوند و نمی توانند بدون دریدن امنیت و ثبات و حق حیات یک ملت سر کنند.

وقتی هم موفق به ریختن خون و دریدن حق حیات انسان ها شدند، نقش بعدی را بازی می کنند: تعزیه داری برای قاتلانی که بازیچه شان شده اند! این بازی، برای ممانعت از مجازات جنایتکاران و میدان دادن به اوباشیگری است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار