شاخص کل بورس در ادامه روند صعودی دیروز خود، امروز هم تا این لحظه ۵۶ هزار واحد رشد کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 15 September 2020

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سهام ۲۵ شهریور در یک ساعت و نیم شروع معاملات با رشد ۴۶ هزار واحدی ۲.۸۸ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۵۴ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز ۴ هزار و ۳۸۸ واحد رشد مثبت معادل ۱.۰۴ داشت و به جایگاه ۴۲۷ هزار و ۲۷۸ واحدی رسید.

تاکنون ۷۷۴ هزار فقره معامله انجام شده که ارزش آن ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و ارزش کل بازار با رشد مثبت دو روز اخیر به رقم ۶ هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین تأثیر مثبت را در رشد شاخص با تأثیرگذاری ۴ هزا ر و ۴۰۰ تا ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی داشتند.

بازار فرابورس نیز رشد مثبت ۲۹۷ واحدی داشت و شاخص کل این بازار به رقم ۱۷ هزار و ۳۱۵ واحد رسید.

صندوق‌های سرمایه گذاری، تأمین سرمایه‌ها، سرمایه گذاری ها، پتروشیمی‌ها و صندوق‌ها بیشترین نمادهای سبزپوش امروز بازار بودند اما صنایع غذایی، ماشین آلات، خودرویی‌ها و شرکت‌های داروسازی بیشترین نمادهای سرخ پوش امروز بازار را به خود اختصاص دادند.

بیشترین صف خرید را نمادهای فولاد با ۳۵۷ میلیارد تومان، وبصادر با ۳۳۷ میلیارد تومان، ثامید با ۲۹۰ میلیارد تومان و وغدیر با ۱۷۹ میلیارد تومان تشکیل دادند.

بیشترین صف فروش به نمادهای فملی با ۴۳۹ میلیارد تومان، ثشاهد با ۱۸۹ میلیارد تومان، لپارس با ۱۵۲ میلیارد تومان، کسعدی با ۹۷ میلیارد تومان و تپمپی با ۵۹ میلیارد تومان اختصاص دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار