یکی از شروط واگذاری خودرو در طرح های جدید پرداخت ۱۰‌درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت‌نام است.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 17 September 2020

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح فروش ویژه خودروسازان هر ۲ هفته یک بار تا پایان امسال برگزار می‌شود که در آن در مجموع حدود ۱۵۲ هزار خودرو واگذار شده و ۱۰‌درصد قیمت رسمی خودرو هنگام ثبت‌نام دریافت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، سایر معمارباشی درباره جزییات طرح‌های فروش ویژه خودروسازان، افزود: افزایش فروش فوق‌العاده یکی از برنامه‌ها برای کمک به تثبیت آرامش در بازار خودرو است که به همین منظور با دستور سرپرست وزارت صنعت و تصویب کمیته خودرو مقرر شد عرضه خودرو‌ها در قالب فروش فوق‌العاده افزایش یابد.

وی، یکی از شروط واگذاری خودرو در این طرح‌ها را پرداخت ۱۰‌درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت‌نام برشمرد و خاطرنشان‌کرد: این شرط برای اطمینان از خرید خودرو توسط متقاضی و مدیریت تقاضا منعقد شده است.

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت ادامه‌داد: این مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می‌شود، باید واریز شود.

معمارباشی، درخصوص تجدیدنظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو نیز گفت: این محدودیت در آخرین جلسه کمیته خودرو به سبب مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد کرده بود، برداشته شد و اکنون فقط شخص متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار