کد خبر: ۹۰۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳ 23 September 2020

فرمانده جدید انتظامی خوزستان با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با قرائت حکم از سوی رئیس بازرسی کل ناجای کشور معارفه شد.

 سردار سید محمد اکبری صالحی در مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با قرائت حکم از سوی رئیس بازرسی کل ناجا کشور به عنوان «فرمانده انتظامی خوزستان» معارفه شد.

سردار صالحی در این مراسم اظهار کرد: از حسن اعتماد و اطمینان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با اعطای این مسئولیت و امانت سنگین و عظیم بار دیگر فرصت و توفیق خدمتگزاری به مردم ولایتمدار خوزستان را نصیبم کرد و امیدوارم که به شایستگی پاسخگو باشم.

وی افزود: با بهره بگیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار ظرفیت‌ها و منابع خوزستان و توانمندی مجاهدان فی سبیل الله نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای کیفیت مأموریت‌های قانونی سازمان تلاش می‌کنیم تا در نهایت ارتقای امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت برای مردم محقق شود.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با وحدت، صمیمیت و تعامل هم افزا با اعضای شورای تأمین خوزستان، بهره‌مندی از رهنمودهای علمای استان، استفاده از ظرفیت‌های علمی و مشارکت مردم و دعای خیر خانواده معظم شهدا بتوانیم امنیتی پایدار و درخور شأن نظام جمهوری اسلامی، در تراز انقلاب اسلامی و مردم استان خوزستان تأمین کنیم.

سردار صالحی با تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی سابق نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که ابتدا سربازی خوب برای ولایت و در مرحله بعد نیز خدمتگزاری صدیق برای مردم استان خوزستان باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار