کد خبر: ۹۰۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴ 26 September 2020

سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: براساس گزارش شبکه بهداشت خرمشهر ۶ دانش‌آموز و ۱۵ معلم این شهرستان به کرونا مبتلا شدند.

محمدعلی احمدزاده ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ابتلا و سرایت بیماری به دیگر معلمان و مدیران به آنها برای حضور در مدارس خرمشهر اختیار تام داده شده است.

وی به فوت یکی از معلمان خرمشهری به نام یاور مرادی  بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مبارزه با کرونا به استان خوزستان و خرمشهر مدارس خرمشهر فقط برای کار اداری باز هستند و دانش آموزان غیرحضوری آموزش ارائه می‌شود.

احمدزاده گفت:این معلم فوت شده به همراه  چند نفر از معلمان در مراسم  ختم یکی از همکاران شرکت کرده بودند و احتمالا در این مراسم به کرونا مبتلا شده است.

وی ضمن ردمبتلا شدن معلم خرمشهری در مدرسه به ویروس کرونا افزود: بعید است این معلم در آمورشگاه  به کرونا مبتلا شده باشد زیرا این مدرسه ۱۰ روز است که تعطیل است.

 آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر ۲هزار و ۲۰۰ معلم و مدیر و کارمند دارد.

از زمان فراگیری کووید ۱۹ در خرمشهر تاکنون چهار نفر ازمعلمان خرمشهری بر اثر ویروس کرونا فوت کردند.

 جمعیت دانش‌آموزی شهرستان خرمشهر ۳۸ هزار و ۸۷۲ دانش‌آموز و تعداد آموزشگاههای این شهرستان ۲۶۴ آموزشگاه ثبت شده که از این تعداد هشت هزار و۴۵۱ دانش‌آموز و ۶۷ آموزشگاه  در مناطق روستایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار