گزارش تابناک خوزستان از تشکیل کمیته رسانه‌ای "بیانیه گام دوم انقلاب" در خوزستان؛
رسانه نقش مهمی در گفتمان سازی این بیانیه دارد و رسانه ها باید به شکل تخصصی به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این بیانیه بپردازند.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 26 September 2020

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک خوزستان، اکبر بهاری مسئول کمیته  بیانیه"گام دوم انقلاب" خانه مطبوعات خوزستان اظهار داشت:  بیانیه گام دوم که سال 97 از سوی رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب ابلاغ و صادر شد در دهه پنجم انقلاب رهگشا و رهنمای انقلاب است.

وی با بیان این که در این بیانیه رهبری بیش از 41 بار بر نقش جوانان تاکید دارند، افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری سیر تاریخی نظام و چشم انداز آن را در سال های پیش رو ترسیم کرده است.

وی گفت : تبیین و گفتمان سازی این بیانیه یکی از اهداف اصلی این کمیته است. باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه ای مهم استان این بیانیه را به گفتمان اصلی جریان استان تبدیل کنیم. طوری که هر رفتار و هر طرحی در استان صورت میگیرد، منطبق با این بیانیه باشد.

مسئول کمیته  بیانیه"گام دوم انقلاب" خانه مطبوعات خوزستان گفت: غفلت از این بیانیه در دهه پنجم رسیدن به آرمان‌ها را دور می‌سازد. نباید اجازه داد دغدغه‌های روزمره، این بیانیه را به اولویت دوم و سوم تبدیل کند.

بهاری بیان داشت: رسانه نقش مهمی در گفتمان سازی این بیانیه دارد و رسانه ها باید به شکل تخصصی به ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این بیانیه بپردازند.

وی با تأکید بر این که در بیانیه گام دوم انقلاب رسانه‌ها باید بازنمایی صحیحی از تصویر انقلاب داشته باشند تا همچنان این انقلاب باابهت و گیرا باشد، تصریح کرد: تلاش ما در کمیته این است که پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب را محدود به یک زمان خاص نکنیم بلکه با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت این موضوع، در طول سال و به صورت پیوسته به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری تابناک خوزستان، اصلان بزار از خبرگزاری تابناک، جهانگیر غیبی پور از پایگاه خبری مسیر، فاطمه بندری از خبرگزاری مهر، حمید بهرامی از روزنامه کیهان اعضای اصلی این کمیته هستند.

شایان ذکر است رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.
بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

_____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان    *سردبیر: سمیه همت پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار