سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از اعلام رشته‌های جدید آزمون سراسری۹۹ و تمدید مهلت انتخاب رشته تا پایان ۷ مهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳ 27 September 2020

به گزارش تابناک خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش در این اطلاعیه تاکید شده است که فرصت انتخاب رشته نهایت تا پایان ۷ مهرماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

متن اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به این شرح است:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ و اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته (به شرح ذیل) بدین‌وسیله به اطلاع تمام داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۷/۰۵) برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است تا متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا تمام متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای دریافت فایل pdf اصلاحات و جداول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۹ به سایت سنجش مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار