عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر این که دوگانگی در رفتار جامعه جهانی مبین بی صداقتی آنها است،مطرح کرد: داستان های حقوق بشری که غرب برای ما می نویسد از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها می‌گویند و همه می‌دانند که موضوع آن سیاسی است.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 27 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حجت‌اله فیروزی با اشاره به بیانیه ضد ایرانی ۴۷ کشور عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت: حقوق بشر موضوعی است که اروپایی ها و آمریکا از دیرباز به عنوان دستاویزی علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مستقل استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به شانتاژ خبری در موضوعات حقوق بشری در شبکه های اجتماعی افزود: غربی ها در شرایط و حوادث مختلف، موضوعات مختلفی را بهانه قرار می دهند و به آن دامن می زنند.

فیروزی با اشاره به سرکوب جنبش جلیقه زردها در اروپا و سرکوب با معترضان در ایالت های آمریکا ادامه داد: وقتی نحوه برخورد کشورهای اروپایی و آمریکا با مردم معترض را می‌بینیم، متوجه رفتار سرکوب گرایانه آن ها می‌شویم که نشانی از رعایت حقوق بشر در آن وجود ندارد.


نماینده مردم فسا درمجلس ادامه داد: در برخورد با تظاهرات کنندگان آمریکایی، جنبش جلیقه زردها، برخورد با سیاه پوستان آمریکا، برخورد با اقلیت ها و مسلمانان در اروپا و رفتارهای پلیس آمریکا با مردم اثری از حقوق بشر دیده نمی‌شود.

فیروزی با بیان اینکه سازمان های بین المللی تحت تاثیر سیاست‌ کشورهای استکباری هستند، تاکید کرد: متاسفانه اهرم‌های قدرت در دست کشورهای مستکبر است و اغلب سازمان های بین المللی دست نشانده غربی ها و تحت تاثیر سیاست‌ها و فشارهای آنها هستند. متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و علیه ایران در حوزه حقوق بشر، بیانیه‌هایی صادر می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه ضد ایرانی ۴۷ کشور عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل، مطرح کرد: اقدام این کشورها درباره نقض حقوق بشر در ایران تازگی ندارد و موارد مشابه هم داشته است.

فیروزی در ادامه افزود: همین کشورهایی که نقض آشکار حقوق بشر را مردم فریاد می زنند،امروز به خاطر مسائلی که مربوط به امور داخلی کشورها بوده ،حقوقی و منطبق با قانون است و مسائل وموضوعات سیاسی هم نیست،علیه ایران بیانیه صادر می‌ کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به کمک های غرب به کشورها برای به راه انداختن جنگ و تجاوز در خاورمیانه،خاطرنشان کرد: چندین جنگ در منطقه راه انداختند؛ گروه‌های تکفیری و داعش را ایجاد کردند و کشورهای منطقه را نابود کردند.در عراق،سوریه ،لبنان، لیبی و غیره در خاورمیانه زنان و کودکان را قتل عام کردند و خودشان هم ایجادکننده آن بودند؛هیچ وقت هم حاضر به موضع‌گیری نیستند.

فیروزی غربی ها از تروریست ها حمایت های مادی و معنوی در سطح کلان انجام می‌دهند، اظهارکرد: در حقیقت جنایاتی که در منطقه اتفاق افتاده است را به جای اینکه محکوم کنند مورد حمایت قرار می‌دهند، تسلیحات و تجهیزات و هزینه تروریست ها را تامین می کنند و در جوامع بین‌المللی هم از آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه اروپایی ها با سکوت از کنار بسیاری از جنایات منطقه عبور می کنند ،مطرح کرد:بیانیه 47 کشور شورای حقوق بشر را هیچ فرد عاقلی باور نمی‌کند،در محکومیت اتفاقاتی که در کشور ما به عنوان نقض حقوق بشری ایجاد شده است مردم خودمان و آنهایی که در خارج از کشورهم به سر می‌برندو حتی مخالفین نظام هم آنها را باور نمی کنند.

دوگانگی در رفتار جامعه جهانی مبین بی صداقتی آنها است

عضو مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر این که دوگانگی در رفتار جامعه جهانی مبین بی صداقتی آنها است،مطرح کرد: داستان های حقوق بشری که غرب برای ما می نویسد از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها می‌گویند و همه می‌دانند که موضوع آن سیاسی است.

وی با اشاره به پرونده های قضایی و حقوقی کشورمان که بارها مورد بهانه جویی شبکه های معاند شده است؛ مطرح کرد:مواردی که در کشور اتفاق می‌افتد و مواردی که رسانه های غربی مستمسک قرار می دهند،این موضوعات پرونده‌های قضایی بسیار شفاف هستند،بارها مسئولین توضیح داده‌اند و قابل مراجعه به مفاد پرونده ها بوده و سیر قانونی این پرونده ها طی شده و چند مرجع قضایی آنها را رصد کرده و در زمان بندی های مشخص انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های قضائی و حقوقی کشور در موضوعات مختلف و هجمه های کشورها علیه ما،مطرح کرد: برخی موضوعاتی که درباره ایران مطرح می شود مورد تایید و مورد قبول مردم ایران و جوامع مختلف نیست، غربی ها از اهرم‌های قدرت استفاده می‌کنند و متاسفانه با این اهرم ها به زورگویی خود ادامه می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار