مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از رونمایی سیستم مانیتورینگ ۲۰ کلاسه آنلاین در کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: هدف کنترل همزمان همه کلاس‌ها است.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 30 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،محید یزدان‌پناه از رونمایی سیستم مانیتورینگ 20 کلاسه آنلاین در کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد و اظهار داشت: این سیستم کنترل و مانیتورینگ در دبیرستان هوشمند آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه رونمایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته، تحولات جدیدی در نظام آموزشی کشور ایجاد شده به طوری که این روزها اکثر دانش‌آموزان در خانه به صورت مجازی درس یاد می‌گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه فرآیند آموزشی به صورت غیرحضوری یکی از لازمه‌های این امر مهم ایجاد امکان مناسب برای تولید محتوی آموزشی بود که با همت مجموعه همکاران آموزش و پرورش اولین استودیو تولید محتوی سطح کشور در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: یک سرور و اپراتور در سیستم کنترل و مانیتورینگ 20 کلاس درس آنلاین با تکنولوژی و ابتکار جدید، همزمان همه کلاس‌ها را کنترل می‌کند که معلم و دانش‌آموز چه کاری انجام می‌دهند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: تمام محتوی‌های آموزشی با کیفیت مطلوب برای انتشار عمومی به صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تحویل داده شده است و از این حیث جزء استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار