کد خبر: ۹۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 30 September 2020

 

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی مشتاق دریافت تجربیات و نسخه کارآمد دانشگاه توانمند اسلامی از ما هستند ولی ما از این نکته غفلت کرده‌ایم، گفت: تضعیف دانشگاه صنعت نفت خطای استراتژیک و بزرگی است چراکه این دانشگاه علاوه بر تربیت متخصصان توانمند، دانش‌آموختگان خود را با روحیه خودباوری پرورش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا و معارفه حجت‌الاسلام علی جولایی‌مفرد به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت امروز ۹ مهرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی در این مراسم به نقش صنعت نفت و صنعت‌گران در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، هشت سال دفاع مقدس و شرایط مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی اشاره کرد و این کارنامه را درخشان و افتخارآمیز دانست.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در نگاه امام راحل ضروری و مهم به شمار می‌آمد، خودباوری ملی و اعتماد به توانایی‌های داخلی بود و به همین دلیل نقش دانشگاه صنعت نفت حیاتی است، افزود: امروز نگاه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی به سوی ما است و مسئولان این دانشگاه‌ها در دیدارهای خود مشتاق دریافت تجربیات و نسخه کارآمد دانشگاه توانمند اسلامی هستند.

شفیعی با بیان اینکه تضعیف دانشگاه صنعت نفت خطای استراتژیک و بزرگی است، گفت: این دانشگاه علاوه بر آنکه متخصصان توانمند و کارآمدی تربیت می‌کند، دانش‌آموختگان خود را با روحیه خودباوری، عزت و سرآمدی نیز پرورش می‌دهد. متأسفانه گاهی با غفلت از این مهم که کشورهای اسلامی از ما انتقال تجربه را طلب می‌کنند، مواجه بوده‌ایم اما به فضل الهی دانشگاه صنعت نفت به مدد فرزندان خود همچنان نقش بی‌نظیر و بی‌بدیل خود را ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار