رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۴۷۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 01 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار وضعیت بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی ۳۹ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان و جمع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۶۴۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ مورد بیمار سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۴۹ هزار و ۴۲۶ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون ۴۷۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۶ نفر اعلام کرد و افزود: چهار نفر از این تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است.

محمدی گفت: در شبانه روز گذشته در شهرستان اسلام آبادغرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۲۲ نفر رسید.

محمدی خاطرنشان کرد:از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۳ هزار و ۱۱۳ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۲۱ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته هر ۱۱ دقیقه یک بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های کرمانشاه بستری شده است، گفت: در این بازده زمانی ۱۲۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۰۰ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار