مدیر مجتمع دامپروری و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: بیش از ۷۰۰ تن ذرت علوفه‌ای به ارزش ۴ میلیارد ریال از اراضی کشاورزی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی برداشت شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،رضا اسدی درباره برداشت ذرت علوفه‌ای از اراضی کشاورزی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افزود: روزهای اخیر با برداشت بیش از ۷۰۰ تن ذرت علوفه‌ای به ارزش ۴ میلیارد ریال، نیاز مجتمع دامپروری دانشگاه برطرف و صرفه‌جویی قابل توجهی در این‌باره صورت گرفت.
وی یادآورشد: برای نخستین‌‌بار در سال زراعی جدید اراضی تحقیقاتی قابل کشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک پس از تسطیح و اجرای سیستم آبیاری بارانی به زیر کشت انواع محصولات کشاورزی رفته‌اند.
مدیر مجتمع دامپروری و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افزود: در راستای کسب در‌آمدهای غیر‌شهریه‌ای و اجرای برنامه‌های صرفه‌جویی اقتصادی و با حمایت و پشتیبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در سال زراعی جاری ۵۰ هکتار از زمین‌های تحقیقاتی کشاورزی واحد اراک کاملاً احیا شده به نحوی که ۱۳ هکتار از این قطعات به ذرت علوفه‌ای، ۳ هکتار به کاشت کلزا، ۴ هکتار به کشت گیاهان دارویی و ۳۰ هکتار به کشت علوفه یونجه اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار