باشگاباشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای، از مدافع تیم فوتبال این باشگاه تمجید و اعلام کرد او در جمع سرخپوشان می‌ماند.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ 16 October 2020

به گزارش تابناک خوزستان و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند در روزهای اخیر، صحبت‌هایی در خصوص ادامه همکاری آقای خلیل‌زاده و پرسپولیس مطرح گردیده که لازم می‌دانیم موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی بیان کنیم:

1.  آقای خلیل‌زاده پیش از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بارها حضوری و تلفنی، عشق و علاقه اثبات شده خود را بیان نمود تا بتواند سال‌های بیشتری در باشگاه، افتخارآفرین باشد.

2.  مشغله‌های مربوط به جذب بازیکنان و فراهم کردن مقدمات سفر به قطر به قدری سنگین بود که رسیدگی به وضعیت ایشان و سایر بازیکنان تیم به بعد از مسابقات موکول شد؛ زیرا تا شروع فصل جدید لیگ، بازه زمانی مورد نیاز وجود داشت.

3.  متأسفانه در این مدت، سوءتفاهماتی پیش آمد که برخلاف واقعیت موجود، تصویر غیرواقعی از رابطه آقای خلیل‌زاده و باشگاه به نمایش گذاشت که به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد.

4. به صراحت اعلام می‌دارد آقای شجاع خلیل‌زاده همیشه علاقه و وفاداری خود را به باشگاه ثابت نموده و همواره در خدمت پرسپولیس بوده و در ادامه نیز همراه تیم خواهد ماند.

5. باشگاه پرسپولیس تأکید می‌نماید آقای شجاع خلیل‌زاده توقع غیرمنطقی از باشگاه نداشته و ایشان و سایر بازیکنان تیم، مورد توجه و حمایت بوده و هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار