گزارش تابناک خوزستان از رنجی که بر دوش کادر درمان بیمارستان شوشتر سنگینی می کند؛
مدافعان سلامت در شهر شوشتر که ظرفیت بیماران کرونایی آن تکمیل است و با جان و دل در مبارزه با این بیماری هستند از سوی مسئولان پشتیبانی لازم نمی شوند.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 17 October 2020
 
به گزارش تابناک خوزستان،دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر یک دانشگاه دولتی در شهر شوشتر می باشد که در سال 1358 تاسیس شده است. 
این دانشگاه در این سال ها  اخیر روندی نزولی در زمینه پژوهش داشته است؛ به طوری که ارزیابی سایت های رسمی نشان می دهد این دانشگاه در سال 98 نسبت به سال97 با اُفت چشم گیری مواجه بوده است.
هم چنین براساس گزارش های دریافتی این خبرگزاری، بیماران و مُدافعان سلامت در شوشتر از نحوه برخورد مسئولان این دانشکده  گلایه مند هستند.
بیماران می گویند که نه تنها امکانات مناسبی برای درمان و رسیدگی به آن ها در بیمارستان وجود ندارد بلکه رفتار مدیریت نیز با آن هابه صورت شایسته ای نبوده است.
بررسی این خبرگزاری نشان می دهد پرسنل و به ویژه کارمندان این مجموعه خاصه در بیمارستان خاتم الانبیا که 150 تخت خوابه است نیز خدمات درستی دریافت نمی کنند.
مدافعان سلامت در شهر شوشتر که ظرفیت بیماران کرونایی آن تکمیل است و با جان و دل در مبارزه با این بیماری هستند از سوی مسئولان پشتیبانی لازم نمی شوند و چه بسا وقتی انتقادهای از سوی مجموعه می شود به شکل مناسبی پاسخ داده نمی شود که این امر منجر نارضایتی کادر درمان در این شهرستان شده است.
یکی از این مُدافعین سلامت با اشاره به کیفیت غذایی مجموعه به خبرنگار ما گفت: در چند سال گذشته کیفیت غذا روند نزولی داشته و در این شرایط که ما با جان و دل به میدان مبارزه آمدیم؛ انتظار داریم این حداقل انتظارات مجموعه را براورده سازند.
این مدافع سلامت در گفت و گو با تابناک خوزستان اظهار داشت: مسئولان استان و پرسنل به وضعیت این بیمارستان رسیدگی کنند و متاسفانه نقدپزی در مجموعه وجود ندارد و انتقادات سازنده مجموعه به شکل مناسب پاسخ داده نمیشود.
یکی دیگر از پرسنل زحمتکش این بیمارستان نیز به مساله نایده انگاشتن شاخص های فرهنگی در مجموعه اشاره و بیان داشت: لازم است ستادهای اقامه نماز و امر به معروف در این مجموعه مستقر شوند و این به ارتقا فرهنگی و امنیت فرهنگی مجموعه کادر و بیماران کمک زیادی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار