جعفر قادری در مراسم بهره برداری از بند ۶ گانه کنترل سیلاب بیان کرد: مجلس در بررسی لایحه بودجه به این نکته رسید که استان فارس نتوانسته دسترسی مناسبی به منابع بودجه ارزش افزوده داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 22 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از بند ۶ گانه کنترل سیلاب بیان کرد: مجلس در بررسی لایحه بودجه به این نکته رسید که استان فارس نتوانسته دسترسی مناسبی به منابع بودجه ارزش افزوده داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بررسی این لایحه مشخص شد منابع تسهیلات ارزش افزوده در لایحه بودجه به استان‌های اختصاص یافته که دارای ساختار صنعتی بوده‌اند و استان‌هایی نظیر فارس که دارای ویژگی‌های مختلف کشاورزی است از این مهم مغفول مانده است.

قادری تاکید کرد: یکی از معیارهایی که باعث توزیع اعتبارات ارزش افزوده در کشور شده موضوع فضای اقتصادی و صنعتی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: تأمین فضای امن در جامعه وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید در این راستا نیز فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد نشود.

قادری ادامه داد: حادثه‌ای که طی سال ٩٨ رخداد نشان گرفته از مشکلات موجود بود و امید است با تأمین زیرساخت‌های لازم دیگر شاهد مشکلاتی از این دست در استان فارس نباشیم.

او همچنین متذکر شد: با تأمین اعتبارات و زیرساخت‌های لازم در راستای کنترل سیلاب‌ها نسبت به بهره برداری از این روان آب‌ها اقدام کرده و مجلس شورای اسلامی نیز از این طرح‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار