بر اساس تازه‌ ترین رده‌ بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۰ آبان) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم پرسپولیس رتبه نخست باشگاه‌ های ایران قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 10 November 2020

 
به گزارش تابناک ورزشی ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۱ امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است، همچنین این تیم در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته ۲ پله صعود کرده و در جایگاه ۹۴ قرار گرفت.


استقلال با ۱۵۳۴ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته و در آسیا نیز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۲ ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز یک پله صعود کرده و در رده ۲۱۴ قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با ۱۴۶۴ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا ۲ پله سقوط کرده و در رتبه بیست و ششم قرار گرفته است. همچنین سپاهان با ۲۳ پله سقوط در سطح جهانی در رتبه ۳۸۵ قرار دارد.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۸۲ امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۴۰ امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با ۱۵۸۸ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار