با هدف پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در شیراز ساماندهی شدند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 11 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هدایت و ساماندهی معتادان متجاهر از مسیر جریان آب رودخانه خشک، به منظور جلوگیری و پیشگیری از وقوع حادثه در زمان بارندگی، توسط عوامل واحد گشت فوریت‌های اجتماعی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز صورت پذیرفت.

یوسف آفرینی، رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی این اقدام را در راستای کاهش مخاطرات فصل سرما (خطر سیلاب) دانست که پیش از آغاز بارندگی‌ها و هشدار سازمان هواشناسی توسط عوامل واحد فوریت‌های اجتماعی این اداره انجام می‌شود و تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

او در رابطه با بارندگی‌هایی که می‌تواند برای معتادان متجاهر و کارتن خواب مشکلاتی ایجاد کند، افزود: متاسفانه هر ساله شاهد هستیم افراد مصرف کننده مواد مخدر در رودخانه خشک و مسیل‌های جریان آب که دور از چشم است پاتوق‌هایی را جهت مصرف مواد ایجاد می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بارندگی‌های سنگین که ایجاد سیلاب می‌کند برای افرادی که در این پاتوق‌ها هستند بسیار پر خطر است، از همین رو نیرو‌های اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز پیش از بارندگی با هماهنگی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط، مسیل‌های عبور آب را چک می‌کند، تا این افراد را از حادثه نجات دهد.

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در پایان گفت: این اقدامات با توجه به هشدار‌های مدیریت بحران استانداری فارس با هدف پیشگیری از خطرات ناشی از بحران‌ها و مدیریت آسیب‌های احتمالی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار