تمام طرح‌های حوزه راه آران و بیدگل راکد و در انتظار تخصیص اعتبارات ملی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 14 November 2020

فرماندار آران و بیدگل گفت: از ۱۰۸ کیلومتر جاده‌های مواصلاتی آران و بیدگل - چرمشهر - ورامین – تهران، تنها ۲۰ کیلومتر آن زیرسازی و ۱۰ کیلومتر نیز ابنیه فنی شده که نیازمند برآورد و تخصیص بودجه از وزارت راه و شهرسازی و هماهنگی بین استانی است.
اسماعیل بایبوردی افزود: کنارگذر آران و بیدگل – کاشان پروژه مصوب دولت در سال ۱۳۸۶ به طول ۴۲ کیلومتر طراحی شده که ۱۸ کیلومتر آن آسفالت و به بهره‌برداری رسیده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز نیازمند تخصیص اعتبار است.
وی اصلاح و تکمیل جاده‌های مواصلاتی را از مطالبات به حق مردم این شهرستان در دو بخش مرکزی و کویرات عنوان کرد و گفت: جاده ۲۱ کیلومتری ابوزیدآباد– کاشان هم از جمله طرح‌هایی است که به علت تخصیص نیافتن اعتبار، تکمیل نشده است.
بایبوردی گفت: جاده ۱۰ کیلومتری مواصلاتی علی‌آباد بخش مرکزی به کاشان هم زیرسازی و روسازی آن تکمیل شده، ولی ایمن سازی، روشنایی و روفوژ میانی و روکش محور قدیم و ابنیه فنی پروژه نیاز به رفع نواقص دارد.
وی به بهسازی راه گردشگری حرم تا حرم آران و بیدگل به طول ۲۲ کیلومتر هم اشاره کرد و گفت: ۱۱ کیلومتر این پروژه زیرسازی شده و ادامه و تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار از وزارت راه و شهرسازی است.
فرماندار آران و بیدگل گفت: با پیگیری‌های سال گذشته وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع موانع قانونی قرارگرفتن مسیر دسترسی کویر مرنجاب در حوزه راه‌های کشور، ردیف اعتباری برای ساماندهی جاده آران و بیدگل- کویرمرنجاب، سنبک- ویگل قرار دادیم که مشکلات جاده کویر مرنجاب ارزیابی می‌شود.
بایبوردی افزود: اعتبارات شهرستانی به علت طولانی بودن مسیر مرنجاب و سنبک- ویگل، جوابگوی طرح ساماندهی نیست و نیاز به دستور وزیر راه و شهرسازی برای سرعت‌بخشی به قرار دادن آن در حوزه راه‌های مصوب کشور پس از رفع موانع حقوقی و قانونی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار