معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام ؛
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۱۹ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۹۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 01 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت مولایی زاده بیان کرد: این میزان صدقه بر اساس سرفصل‌های هزینه‌ای که برای آن تعریف شده است در زمینه کمک به رفع مشکلات نیازمندان این استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۴ هزار نفر از مردم این استان مشترک صندوق صدقات خانگی هستند، گفت: این نهاد به منظور راحتی دسترسی مردم به پرداخت صدقه علاوه بر روش‌ها و شیوه‌های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک برای پرداخت صدقه را نیز برای مردم فراهم کرده است.

مولایی زاده به راه‌های پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و غیر نقد اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های خیر و نوع دوست در این زمینه می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۳۰۰۶۰۸۰۰۰ بانک ملی و شماره کارت ۷۷۱۹_۹۹۸۸_۹۹۱۸_۶۰۳۷، همچنین شماره گیری کد #۰۸۴*۸۸۷۷ *نسبت به پرداخت صدقه به روش‌های نوین اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کرونا لزوم رعایت موارد بهداشتی و اینکه ممکن است مردم استان در تهیه پول نقد برای پرداخت صدقه مشکل داشته باشند، گفت: به همین منظور رابطین صدقات در مراجعه ماهیانه به درب منازل برای تخلیه صندوق‌های صدقات دستگاه‌های پوز به همراه داشته تا مردم بتوانند در پرداخت صدقه به صورت غیر نقد از این امکان نیز استفاده کنند.

مولایی زاده به مزایای استفاده از دستگاه‌های پوز و اندروید در پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها به خاطر امنیت بالا دارای مزایایی مثل حذف پول فیزیکی با توجه به احتمال آلوده بودن، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، پاسخگویی به نیازخیرین با بالاترین کیفیت، کمترین زمان و کمترین هزینه، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکین و هزینه فوری کمک‌های جمع آوری شده برای رفع مشکل مددجویان هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام در پایان به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: مبلغ صدقاتی که در هر شهرستان جمع آوری می‌شود در همان مناطق در زمینه رفع نیازهای ضروری مددجویان به صورت کمک موردی و نیز در زمینه کمک هزینه ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن، خدمات درمانی، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و موارد دیگر مصرف می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار