کارشناس هواشناسی: با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور در برخی استان ها، بارندگی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 01 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرتضی ضرابی افزود: با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بخش‌هایی از کهگیلویه و بویراحمد و شمال استان‌های بوشهر و فارس شاهد بارش باران خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی گفت: علاوه بر بارش باران در این مناطق وقوع وزش باد شدید و رعد و برق نیز پیش بینی می‌شود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.
وی گفت: فردا این سامانه تقویت خواهد شد و مناطق بیشتری از کشور را دربرمی گیرد بدین ترتیب استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان، قم، مرکزی و اصفهان منتظر بارندگی باشند.
کارشناس هواشناسی افزود: البته به تدریج این سامانه در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های تهران، البرز و سمنان نیز فعال می‌شوند و پس از آن به استان‌های خراسان رضوی و شمالی خواهد رسید.
ضرابی گفت: این بارندگی‌ها به ویژه در مناطق جنوب غربی و غرب کشور شرایط را برای جاری شدن سیل و بالاآمدن سطح رودخانه‌ها مهیا می‌کند.
وی افزود: پس فردا در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب همچنین استان‌های ساحلی خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و مرکز شاهد بارندگی خواهیم بود و در روز جمعه یک سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار