چهار نفر از روسا و کارشناسان اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه های برتر بخش های «مدیریت»، «تحقیقات»، «کارگزینی» و «روابط عمومی» در ارزیابی سالانه سازمان هواشناسی کشور شدند.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 07 December 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، در این ارزیابی که بر اساس روال هر سال در سازمان هواشناسی کشور برگزار می شود، محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر نمونه استانی، «اله بخش ریگی» رئیس برتر حوزه تحقیقات کاربردی هواشناسی، محبوبه ناوکی کارگزین برتر و محمد فرتوت عنایت روابط عمومی برتر معرفی شدند.
سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی کشور در مراسم معرفی و تجلیل از برترین های این سازمان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، فعالیت های تخصصی در هواشناسی سیستان و بلوچستان را ستود و عملکرد این اداره کل در جریان مدیریت بحران جوی در سیل دی ماه سال گذشته را خیلی خوب توصیف کرد.
وی گفت: اگرچه بارش های سنگین و سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ سیستان و بلوچستان به خوبی پیش بینی شد اما این سیل به ما یاد داد که شرایط زیرساختی نقش مهمی در مدیریت سیلاب های رخ داده دارد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: پارسال سالی سرشار از مخاطرات جوی بود و سیل های رخ داده در استان های گلستان، فارس، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هر کدام به ما نکاتی در خصوص مدیریت بحران های جوی آموزش داد.
تاجبخش تصریح کرد: اگر پیش بینی های هواشناسی نبود در سیل گلستان و سیستان و بلوچستان تلفانی انسانی داشتیم ولی به حمدالله با عملکرد مناسب هواشناسی اینگونه نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار