معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران؛
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تامین سهمیه قیر برای آسفالت سکونتگاه‌های غیررسمی در استان ایلام طی ۲ هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 10 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، مهدی عبوری  اظهار داشت: بامدیریت خوب استان، بیشتر پروژه های راه و شهرسازی با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه بازآفرینی شهری در استان ایلام ۲۳ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در دست اجراست که همه آنها فعال و برخی نیز آماده بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به بازدید از محلات سکونتگاه های غیررسمی (بافت فرسوده) شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی اشاره کرد و گفت: این بازدیدها با هدف اطلاع از نحوه خدمت رسانی به مردم و میزان پیشرفت تعهدات وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری انجام گرفت تا پرداخت‌های تعهد شده مراحل بعدی نیز صورت گیرد.

عبوری تاکید کرد: در بازدیدی که از پروژه های حوزه بازآفرینی و مناطق و سکونت گاه های غیررسمی انجام شد پروژه های خوبی در این محلات در دست اقدام است که با تکمیل و بهره برداری این‌طرح ها سرانه خدمات عمومی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

وی یادآور شد: اینکه در سه منطقه بزرگ سکونتگاهی در سطح بافت های فرسوده ایلام به صورت مجتمع، سرای محله، کتابخانه، درمانگاه و مرکز توجه به آسیب های اجتماعی برای این طرح ها پیش بینی شده است کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که باید توسعه و افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ایلام در برخی شاخص ها سرانه پایینی دارد، گفت: پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام یک طرح بزرگ است که بنا به گفته مسوولان استانی نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است که ما اعتبار این پروژه را تامین می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای تسریع در تکمیل پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام باید کاربری های آن مشخص شود و تقسیم کار برعهده نهادهای ذی ربط آن گذاشته شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار