سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: وضعیت بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر در طرح مسکن ملی مشخص شده و برای هزار و ۲۵۰ نفر افتتاح حساب شده است .
کد خبر: ۹۲۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 10 December 2020

 

مجید فرجی پور، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین در مورد آخرین وضعیت طرح مسکن ملی اظهار کرد: در مجموع ۱۳هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۷هزار و ۳۰۰ نفر شرایط لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر نیز وضعیت شان مشخص شده ، برای هزار و ۲۵۰ نفر افتتاح حساب شده است و ما بقی نیز وضعیت شان مشخص نشده است.

وی افزود: افراد ثبت نام شده، در سه گروه قرار دارند، گروه اول که متولی آن ها وزارت راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است و متقاضی شهر قزوین، محمدیه و مهرگان هستند، درخواست ما این است که با توجه به تاریخ اعلام شده تا پایان آذرماه به نظام مهندسی ساختمان برای بررسی وضعیت و تشکیل پرونده مراجعه کنند.

فرجی پور در مورد دو گروه بعدی گفت: سایر افراد ثبت نامی نیز از طریق بنیاد مسکن اقدام کنند، فرهنگیان نیز لازم است که از طریق آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که پیامک افتتاح حساب آمده است، تا ۱۵ روز بعد از افتتاح حساب می توانند برای واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان، اقدام کنند تا به پروژه های اختصاص یافته متصل شوند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: در پیامک اعلام کردیم که پانزده روز بعد از دریافت پیامک مهلت دارند تا برای واریز وجه اقدام کنند اما بخاطر شرایط کرونا این مدت زمان را در حال حاضر به یک ماه افزایش دادیم.

وی افزود: افردای که نسبت به بررسی وضعیت خود اعتراص دارند، می توانند به سایت اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند و پاسخ داده شده را از طریق کدرهگیری دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار