مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: دو ساختمان مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی به منظور آموزش، توانمند سازی و حمایت از این اشخاص، احداث شده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 13 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اصغر کاظمی گفت: به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند با پی گیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه و شهرسازی( شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) و همکاری مسوولین استان، احداث ساختمان مرکز نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی در یکی از سکونتگاه‌های هدف شهر ایلام( محله سبزی‌آباد) اجرایی شد.

وی افزود: به منظور آموزش، توانمند سازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام وجود داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای 3 هزار متر مربع در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال احداث بوده که برای احداث این مرکز بالغ بر 7 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران هزینه شده و در آستانه بهره برداری و تحویل به اداره کل بهزیستی استان است.

وی همچنین از پیشرفت حدود 75 درصدی احداث ساختمان پایگاه خدمات اجتماعی محله بانبرز شهر ایلام خبر داد و افزود: این پروژه نیز با هدف ارائه خدمات به افراد کم توان جامعه با زیربنای 1100 متر مربع در سه طبقه در زمینی به مساحت سه هکتار در کنار سایر پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محله بانبرز شهر ایلام در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این ساختمان شامل فضاهای اداری، اتاق مشاوره و مددکاری اجتماعی و ... بوده و برای احداث آن بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی هزینه خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار