مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر خبر داد و گفت: ۴۵۰ نفر نیروی هلال احمر در این طرح در آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۹۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 13 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل از  ایسنا،دکتر فرزین معتمدی با اشاره به آغاز طرح زمستانی هلال احمر از 20 آذر در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این طرح تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 21 پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و سیار و 15 پایگاه شهری در این طرح فعالیت دارند، یادآور شد: در تمام پایگاه‌ها انواع تجهیزات امداد زمستانی، تجهیزات اسکان اضطراری مسافرین، تجهیزات کمک به آبگرفتگی مانند کفکش، موتور آب و ... فراهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی 450 نیروی هلال احمر برای طرح زمستانی خبر داد و عنوان کرد: این نیروها در قالب 85 تیم عملیاتی، سه تیم واکنش سریع و تیم امداد هوایی مستقر در فرودگاه کرمانشاه پای کار هستند.

معتمدی خاطرنشان کرد:خودروهای امدادی مانند آرگو نیز آماده شده‌اند و برای امدادرسانی احتمالی در سیلاب نیز قایق‌های موتوری فراهم شده است.

وی عمده حوادث زمستانی را شامل گرفتاری خودروها در برف، حوادث سیلاب، ورود آب به داخل منازل، حوادث کوهستانی، محاصره شدن روستاها در برف و سیلاب و ... دانست و تاکید کرد: برای امدادرسانی احتمالی در همه این حوادث آماده هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افراد خواست در این فصل از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها خصوصا در روزهای برفی خودداری کنند و گفت: در صورت سفرهای احتمالی نیاز است که افراد لباس گرم، مواد غذایی کافی، زنجیر چرخ و ... همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار