معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان فارس روز چهارشنبه با اشاره به اینکه سیلاب های ناشی از بارندگی های آذر ماه ۷۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی استان فارس خسارت وارد کرد اظهار داشت : عمده این زیان ها و خسارت ها با یک تلاش جمعی ترمیم شده و به سامان رسیده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 16 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان فارس روز چهارشنبه با اشاره به اینکه سیلاب های ناشی از بارندگی های آذر ماه ۷۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی استان فارس خسارت وارد کرد اظهار داشت : عمده این زیان ها و خسارت ها با یک تلاش جمعی ترمیم شده و به سامان رسیده است.

رضا عسکری گفت: سیلاب های ناشی از بارندگی های آذرماه به تأسیسات آبرسانی هشت شهر و بیش از ۸۰ روستای استان فارس، خسارت وارد کرد.

وی اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های سیل آسا در مناطق گوناگون استان فارس و جاری شدن سیلاب های شدید، ۶ کیلومتر از خطوط انتقال آب ، ۳۹ باب موتور خانه و مخزن و بالغ بر ۶ کیلومتر جاده دسترسی به تأسیسات آبرسانی در شهرستان های بیضا، خرامه، فیروزآباد، خرم بید، داراب، رستم ، فراشبند، فیروزآباد، کازرون، کوهچنار، لامرد و مهر آسیب دیده اند که طی برآوردهای به عمل آمده خسارت های ناشی از این آسیب ها ۷۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان فارس با تأکید بر این موضوع که شرکت آبفای استان فارس ارائه خدمات آبرسانی مستمر و مطلوب به مردم سراسر استان را همواره در دستور کار دارد، بیان داشت: با اتخاذ تدابیر مدیریتی و تلاش شبانه روزی در شهرستان های استان فارس، با وجود حجم گسترده آسیب های وارد شده بر تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی، ارائه خدمات آبرسانی به صورت مستمر و بدون هیچ قطعی یا وقفه ای صورت پذیرفت.

عسکری اظهار امیدواری کرد با تخصیص و جذب به موقع اعتبارات مورد نیاز، آسیب های وارد شده بر تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی به صورت بهینه برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار