رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: یک هزار و ۲۰۱ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان از ابتدای سال ۹۷ تا مردادماه سال ۹۹ اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمت الله قیصوری اظهار داشت: ۲۳۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی مدت یاد شده در استان برگزار شده و ۸۱۰ پرونده در این نشست ها مطرح شده است.

وی افزود: یک هزار و ۴۳۵ مصوبه در نتیجه بررسی این پرونده ها به تصویب اعضای کارگروه رسید که از این تعداد یک هزار و ۲۰۱ مصوبه عملیاتی شده است و ۲۳۴ مصوبه نیز یا در مراحل اجرا قرار داشته یا اجرایی نشده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام به روند اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان از سال ۹۷ تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار و ۶۱۳ پرونده در این زمینه در استان مورد ارزیابی و سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

قیصوری تاکید کرد: اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری برای هفت هزار و ۱۲ نفر در استان ایلام شغل ایجاد کرده است.

وی مهم ترین اولویت های توسعه استان را تکمیل سامانه گرمسیری ، تسریع در تکمیل طرح های مهار آب های مرزی ، سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی عنوان کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اضافه کرد: اتصال استان به شبکه ریلی ، تکمیل راه های ارتباطی همچون بزرگراه حمیل - ایلام - مهران - دهلران - اندیمشک ، آزادراه پل زال ، تکمیل راه دره شهر - آبدانان (تونل کبیرکوه)، تکمیل طرح های فاضلاب شهری و آبرسانی به شهرهای ایلام ، مهران و ملکشاهی را از دیگر طرح ها و پروژه هلی اولویت دار در توسعه استان عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار