رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در راستای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح ملی مسکن در ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی موقوفه شهر اراک مشارکت خواهیم کرد و به زودی ساخت این پروژه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 20 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه سفر خود به استان مرکزی و شهرستان ساوه، برنامه‌ریزی برای اجرای طرح ملی مسکن را در ساوه از اولویت‌ها این سازمان اعلام کرد وافزود: ایجاد ۵۰ هزار مسکن در سراسر کشور از برنامه‌های مهم این سازمان است.
ویبا اشاره به تحقق نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ورود در حوزه های جدید وقف گفت: یکی از اهداف مهم امور وقف با حفظ منافع عمومی و اجتماعی ، توسعه و رسیدگی به شرکت های دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان پس از روند مراحل نمونه سازی و تکثیر تولیدات در مرحله تجاری سازی نیاز به حمایت دارند افزود: وقف در این مرحله با سرعت بخشی در راستای تحقق اهداف و رشد و شکوفایی جامعه به این شرکت‌ها کمک خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اضافه کرد: این کمک ها نه تنها به صورت وام بلکه به صورت مشارکت صورت خواهد پذیرفت تا موقوفات بتوانند عواید خود را از موفقیت های علمی شاهد باشند.
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی یادآورشد :امروز شاهد استقبال خوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی اوقاف هستیم که می‌توان به مهمترین آنها از جمله ساخت تجهیزات پزشکی، ایمپلنت های استخوانی و دندانی، انرژیهای جدید و نو پدید و زنجیره‌های تولید غذایی اشاره کرد.
وی افزود :همکاری نتیجه بخش و قوی ای در بین شرکت‌های دانش بنیان و وقف شکل گرفته و مردم شریف به زودی شاهد سهم وقف در توسعه دانش کشورخواهند بود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر خود به استان مرکزی به همراه حجت الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه و معاونین از وضعیت موقوفات و شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرهای اراک و ساوه بازدید و به وضعیت و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار