رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مورد جزئیات این نشست مشترک نیز گفت: بحث راه‌های ریلی استان فارس یکی از موضوعات مهمی بود که در این نشست مطرح شد به ویژه راه آهن شیراز-بوشهر که به جد خواستار تسریع در انجام این پروژه استراتژیک بودیم.
کد خبر: ۹۲۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 30 December 2020

تابناک فارس به نقل از ابشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: به منظور پیگیری پروژه‌های کلان استان فارس در حوزه راه و شهرسازی، نشست مشترکی با حضور اعضای مجمع نمایندگان فارس و دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

او در مورد جزئیات این نشست مشترک نیز گفت: بحث راه‌های ریلی استان فارس یکی از موضوعات مهمی بود که در این نشست مطرح شد به ویژه راه آهن شیراز-بوشهر که به جد خواستار تسریع در انجام این پروژه استراتژیک بودیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان دیگر موضوع نشست مذکور بود که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

به گفته عزیزی این پروژه به لحاظ کم کردن فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری شیراز-اصفهان دارای اهمیت ویژه‌ای است و تاکنون نشست‌های متعددی در خصوص آن با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و دفاع برگزار شده است.

عزیزی همچنین گفت: بررسی راه‌های روستایی استان، توسعه فرودگاه‌ها و بزرگراه‌های استان نیز از دیگر مواردی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و در خصوص ابعاد مختلف آن نمایندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در پایان نیز گفت: دیگر موضوع مطرح شده در این دیدار، بحث تسریع در پروژه بین الحرمین شیراز بود که سالهاست راکد مانده و ما خواستار تصمیم گیری و تسریع در اجرای آن داشتیم و در این خصوص مواردی که لازم بود را به اطلاع وزیر رساندیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار