حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه دالاهو گفت: مکتب شهید سلیمانی به ما می فهماند که در مقابل دشمن خونخوار و جنایتکار که به صغیر و کبیر رحم نمی کند و از هیچ خباثتی فروگذار نیست باید در مقابل او مقاوم و قوی باشیم.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 04 January 2021

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:حاج قاسم سلیمانی کسی است که پرورش یافته مکتب دین اسلام، مکتب انقلاب و مکتب حضرت امام(ره) است و امروز خودش بعنوان یک مکتب معرفی می شود یعنی نمود همه این مکاتب در مکتب شهید سلیمانی است .
 
وی خاطر نشان کرد:  از آنجایی که حاج قاسم خودش را وقف مردم کرده بود خداوند محبت وی را در قلب آحاد و اقشار مختلف مردم و تمام آزادگان جهان انداخت، تشییع پیکر دهها میلیونی شهید سلیمانی نشانه محبوبیت این شخصیت بود که با وجود تمام مشکلات اقتصادی، معیشتی و کمبودها  مردم آمدند و در تشییع وی حضور پیدا کردند و این نشان معنویت و اخلاص حاج قاسم در طول عمر بابرکتش است.
 
امام جمعه شهرستان دالاهو افزود: یکی از ویژگی های بارز حاج قاسم انقلابی بودن بود و بصیرت انقلابی داشت و بدنبال حزب نبود، چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب و بدنبال گروه بندی های سیاسی نبود اما به دنبال انقلاب و اسلام و خدمت به مردم بود و این نشان از بصیرت دینی و سیاسی و عمق نگرش توحیدی حاج قاسم سلیمانی داشت و این فرد سالها مجاهدت کرد و خداوند مزد زحماتش را با شهادت داد.
 
حجت الاسلام  ساداتی تصریح کرد:مسئولین ما هم باید ببینند وظیفه آنها در مقابل مردم در مقابل خداو آخرت چیست؟ و جهاد آنها اینست که از برخی مواهب دنیوی چشم پوشی کنند و مسئولین باید وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و با مردم همراه باشند و طوری عمل کنند که در عملکردشان نه تنها پاسخگوی به قانون بلکه پاسخگوی مردم و خداوند باشند و اگر چنین شد وظیفه شان را نسبت به خون شهدا انجام داده اند.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار