امید علی مرآتی در گفتگو باتابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: حدود ٢٠ درصد از مشترکین (حدود ١٣٠ هزار مشترک) شامل طرح برق امید می شوند.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 05 January 2021

امید علی مرآتی در گفتگو خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح برق امید طرحی است که از طرف وزارت نیرو برای مشترکینی که خوش نام تر هستند ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مشترکین به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می شوند، افزود: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اگر میزان مصرف مشترکین 100 کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر باشد، برق آنها رایگان محاسبه می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز داشت: در فصل گرما، میزان مصرف برای شهرستان‌های گرمسیر مانند قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب 200 کیلووات ساعت در ماه در نظر گرفته شده و اگر میزان مصرف مشترکین خانگی این مناطق 200 کیلووات ساعت یا کمتر باشد، برق آنها رایگان است.

این مسئول در ادامه یادآور شد: این طرح از اول آبان ماه اجرایی شده و حدود 20 درصد از مشترکین شامل آن می شوند که تعدادشان 130 هزار مشترک است.

مرآتی تاکید کرد: حدود 65 درصد از مشترکین کم مصرف، 65 درصد خوش مصرف و 10 درصد هم پرمصرف هستند، این طرح به نوعی تشویقی برای مشترکین خوش مصرف است که به گروه کم مصرف ورود کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار