معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: مجوزی برای برگزاری هیچ گونه مراسمی در ستاد مدیریت کرونا استان تاکنون صادر نشده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 05 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: از طرف معاونت بهداشتی وزارت بهداشت دستورالعملی در این زمینه به استان ارسال شده که باید در ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح شده و در صورت تصویب، برخی آیین ها می‌تواند به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

او گفت: تاکنون این مساله در ستاد استانی مدیریت کرونا طرح نشده و هیچ گونه تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

شکیبا اظهارداشت: اعلام مجوز برگزاری مراسم ایام فاطمیه توسط برخی، بشدت تکذیب می شود و قویا از افراد و مسوولان می خواهیم از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده و امور مربوطه را به ستاد کرونا بسپارند.

او گفت: بدیهی است سلامت مردم در اولویت اول دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و ستاد کرونا است که در همه تصمیم گیری ها ملاک عمل قرار می گیرد.

کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده است و امروز مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس بدون تغییر باقی ماند.

«مهدی محمدی» از بستری‌ شدن ۵۱ نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۷۱ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار بستری و ۴۷ بیمار سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار