فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با پررنگ و برجسته خواندن نقش روحانیون و علما در برقراری امنیت پایدار، گفت: همکاری بسیار خوب آنها با پلیس به عنوان تامین کننده و حافظ امنیت ستودنی و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 05 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه روانسر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به فضل الهی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در امنیت خوبی به سر می برد.

وی ادامه داد: امنیت تنها با مشارکت یک یا چند دستگاه و نهاد خاص برقرار نمی شود بلکه مشارکتی جمعی را می طلبد که خوشبختانه این موضوع در جامعه اسلامی ما و کرمانشاه به عنوان یکی از امن ترین نقاط کشور به خوبی رعایت می شود.

سردار جاویدان با بیان اینکه روحانیون و علمای دینی تاکنون نقش برجسته ای در برقراری امنیت پایدار داشته اند، گفت: امنیت پایدار در استان کرمانشاه با وجود عالمان نیک اندیش اهل تشیع و تسنن نیز به خوبی مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود وحدت در استان افزود: دشمنان هرگز نتوانسته اند در این دیار با وجود عالمان بزرگی مانند آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و ماموستا قادری امام جمعه پاوه تفرقه، دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند چرا که اگر موردی هم بوده این علمای بزرگوار به موقع و با درستی جلوی تفرقه را گرفته اند.

وی افزود: مرحومان آیت الله نجومی، آیت الله ممدوحی، ماموستا ملامحمد محمدی و ماموستا ملا عبدالله غفوری نیز دیگر شخصیت های برجسته ای بودند که در طول عمر بابرکتشان مورد اعتماد و وثوق اهل تشیع و تسنن قرار داشتند، عالمانی که به فراخور زمان مردم استان را به اتحاد و همدلی تشویق و از اختلاف افکنی جلوگیری می کردند.

سردار جاویدان در پایان گفت: خوشبختانه با همدلی و انسجامی که میان مردم و مسوولان و برادران شیعه و سنی وجود دارد دشمنان نتواسته اند کاری از پیش ببرند و با یاری خداوند و هوشیاری مردم پس از این هم نخواهند توانست.

تلاش پلیس برای امنیت آفرینی در جامعه قابل تقدیر است

ماموستا «سیدمحمد محمدی» امام جمعه روانسر نیز در این دیدار امنیت امروز استان را قابل تقدیر خواند و گفت: این امنیت و آسایش جز با تلاش های شبانه روزی پلیس و دیگر نیروهای امنیتی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه تلاش ماموران پلیس نوعی مجاهدت در راه اسلام و انقلاب است، گفت: امروز کسی نیست که از این مجاهدت و جانفشانی نیروی انتظامی برخوردار نشده باشد و نقش آنها را در امنیت فعلی نادیده بگیرد.

ماموستا محمدی در پایان گفت: خوشبختانه با وجود فرماندهی کاردان و با درایت نظیر سردار جاویدان در راس مجموعه انتظامی استان، این دیار جزو امنترین نقاط کشور است و مجرمان و خلافکاران جایی در آن ندارند.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار