فرزین معتمدی خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:فعالیت به موقع و صحیح رسانه‌ها و اطلاع رسانی درست آنها می تواند باعث ایجاد آرامش و کاهش اضطراب جامعه آسیب دیده شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 05 January 2021

به گزارش  خبرنگار تابناک کرمانشاه  فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه،در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه پیرامون تشکیل تیم خبری بحرانی که در سالن جلسات هلال احمر برگزار شد ، اظهار کرد: با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع در حوادث و بحران‌ها، اظهار کرد: معمولا در زمان وقوع بحران، دستگاه های مربوطه بیشتر به بحث امدادرسانی و انجام وظایف محوله می پردازند و کمتر به اطلاع رسانی سریع و به موقع توجه دارند که همین امر آسیب هایی را بدنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد:معمولا در بحران‌ها و حوادث شاهدیم شبکه های معاند با شایعه پراکنی به دنبال اهداف خود هستند که این اطلاع رسانی به موقع از سوی رسانه‌های رسمی و مورد اعتماد می‌تواند جلوی سوء استفاده رسانه های معاند را بگیرد.

معتمدی تصریح کرد: در ابتدای تشکیل این تیم خبری از خبرگزاری های فعال در استان دعوت به همکاری می‌کنیم، و حضور در این تیم خبری اقدامی داوطلبانه است و هر خبرگزاری که بخواهد به ما در زمان وقوع بحران در زمینه اطلاع رسانی و مستندسازی کمک کند استقبال می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران رسانه های استان در زمینه بحران را دارد و استودیو هلال نیز در زمان وقوع بحران در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و ما خبرنگاران رسانه ها را آموزش می دهیم و می خواهیم از طریق رسانه ها این آموزش به مردم و مسوولان نیز ارایه شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار