استاندار کرمانشاه گفت: ابتدای سال یک برنامه مدون برای حوزه مسکن استان تهیه و بر اساس آن مقرر شد حدود پنج هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال تکمیل و به اتمام برسد که امیدواریم محقق شود.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند، اظهار داشت: خوشبختانه عملیات اجرایی این واحدها مطابق برنامه پیش می رود و تا پایان سال این پنج هزار واحد را تحویل می‌دهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه به تشریح ابعاد طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه پرداخت و گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در استان کرمانشاه از طریق سامانه مربوطه برای طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند که شرایط این افراد طی یک مراحلی بررسی شده و نهایتا حدود ۶۵۰۰ نفر، مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز کرده اند و دولت متعهد به تامین زمین برای این افراد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان کرمانشاه برای حدود هفت هزار نفر زمین تامین کرده‌ایم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و عملیات اجرایی بخشی از این واحدها هم آغاز شده است.

بازوند افزود: علاوه بر این‌ها حدود چهار هزار واحد متعلق به تعاونی‌ها هستند که توانسته‌اند با تهیه زمین از امتیاز تسهیلات اقدام ملی استفاده کنند.

وی گفت: حدود پنج هزار واحد هم قرار است به ایثارگران و بنیاد شهید داده شود که تقریبا زمین های آن مشخص شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار