مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:تخفیف کلاس های اجاره شده مدارس دولتی برای ماه های مهر، آبان، آذر و دی ماه نیازمند تصمیم جدید ستاد استانی مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 07 January 2021

اکنون با گذشت 4 ماه از آغاز سال تحصیلی و مطالبه آموزش و پرورش برای دریافت معوقات خود و اجاره بها کلاس ها از مربیان آن ها را دچار مشکل کرده و با توجه به عدم حضور دانش آموزان به این امر اعتراض دارند.

مجید یزدان پناه  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با آغاز شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، شهریه کلاس های اجاره شده مربیان (در مدارس دولتی) در ماه های اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد با تخفیف همراه بوده است.

وی افزود: ستاد استانی مقابله با کرونا تنها برای 4 ماه در دریافت اجاره بها تخفیف قائل شده و برابر با قانون موظف به دریافت آن هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: شرایط مربیان را درک می کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا امر آموزش را بدون حضور دانش آموزان به انجام می رسانند و پرداخت ها برایشان مشکل است اما تخفیف ماه های مهر، آبان، آذر و دی ماه منوط به تصمیمی است که در جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا اتخاذ می شود.

یزدان پناه تاکید کرد: با مدیران مدارس صحبت خواهیم کرد تا در حد امکان همکاری لازم را با مربیان داشته و همچنین این موضوع را در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و برای آموزشگاه های این چنینی درخواست مجوز می کنیم. چرا که دریافت اجاره بها بر اساس قانون بخشی از حقوق قانونی دولت محسوب شده و آموزش و پرورش باید در این زمینه پاسخگوی دیوان محاسبات باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار