پرویز توسلی زاده:
نوزدهمین مقصد سفرهای استانی رئیس معظم قوه قضائیه به نام کرمانشاه عزیز رقم خورد. که بحمدالله به عنوان یکی از پربارترین سفرهای معظم له به ثبت رسید .
کد خبر: ۹۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 10 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ، آنچه در این سفر یکی از چشمگیرترین بخشهای سفر به شمار می آمد وفاق و هم افزایی مثال زدنی مردم و مسئولین استان بود که چهره ای روشن از فرهنگی اصیل و کهن این خطه را به نمایش گذاشت. علی ایحال بر خود واجب می داند که از همراهی تک تک مردم عزیز استان و نیز مسئولین محترم که بای نحو­ کان از هیچ همراهی و همدلی با خادمان خود در دستگاه قضائی استان دریغ و مضایقه ای نداشتند صمیمانه سپاسگزاری کند.

بی شک حضور معنوی حضرت آیت الله علما نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جناب ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه­ پاوه وسایر ائمه­ی جمعه استان، اعضای شورای قضایی و همکاران  قضائی و اداری ، همراهی ثمر بخش استاندار کرمانشاه و معاونین ایشان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمانشاه و فرمانداران  سراسر استان، کلیه مدیران اجرایی استان و نیز فرماندهان وقوای نظامی، انتظامی و امنیتی خانواده های معظم شاهد و ایثارگران استان ، روحانیت ، اصحاب رسانه، مصلحین و نخبگان استان به غنای هر چه بیشتر این سفر انجامید که شایسته ­ی تقدیر ویژه و سپاسگزاری قلبی است .

امید است در آینده ای نزدیک آثار وبرکات مکمل این سفر به تقویت هر چه بیشتر دستگاه قضایی استان بیانجامد و از رهگذر آن، توفیق ارتقای خدمت کمی و کیفی به مردم عزیز این استان فراهم­ شود. ان شاءالله.

پرویز توسلی زاده
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار