مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 11 January 2021

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی خبر داد.
محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان، چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی در اسفندماه 1399 برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای،ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران،ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان،گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

جوروند ادامه داد: جشنواره در سه بخش تخصصی شامل: سرمقاله و یادداشت، عکس،گرافیک و صفحه آرایی،تیتر،خبر،مصاحبه و گزارش،ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ 1 دی ماه 1398 تا 1 بهمن ماه 1399 در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

وی اضافه کرد: آثار جشنواره صرفاً از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می‌شود که به صورت زیر پورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

جوروند گفت: هر متقاضی می‌تواند تنها در 2 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد، پذیرفته می‌شود. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط مهر و امضاء شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تائید سرپرست استان باشد.

وی با بیان اینکه هیات داوران در هر یک از بخش‌ها، 3 اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند،بیان کرد: مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

جوروند با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره گفت: به نفر اول هر رشته در تمامی بخش ها،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال، نفر دوم،‌ لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال و نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ 7 میلیون ریال اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از 25 دی تا 25 بهمن 1399 در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32218584- 33330645 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار