خادمی گفت: اواخر امسال با افتتاح بخش دیگری از طرح های راه سازی، گره‌های ترافیکی البرز از جمله کلانشهر کرج به تدریج گشوده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 11 January 2021

آزاد راه آبیک – چرمشهر تا پایان 99 زیر بار ترافیک می رود/ گره های ترافیکی کرج از کوری درمی آید

به گزارش «تابناک البرز» معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال شهرکرج گفت: یکی از طرح های اصلی راه سازی کشور آزادراه آبیک-چرمشهر است که کمتر از یک ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

خادمی با اشاره به اعتبار اختصاصی هشت تا ۱۰ هزارمیلیارد تومانی آزاد راه آبیک – چرمشهر، گفت: این طرح مراحل نهایی خود را طی می‌کند و با افتتاح آن بخش عمده‌ای از ترافیک استان البرز روان سازی خواهد شد.

او افزود: آزاد راه آبیک-چرمشهر به طول ۱۵۸ کیلومتر بین استان‌های قزوین، البرز و تهران در دست ساخت قرار گرفته است که در واقع کمربند جنوبی استان‌های البرز وتهران محسوب می‌شود.

خادمی به وضعیت آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده که در اختیار شهرداری کرج قرار می‌گیرد.

او افزود: انتظار می‌رود تا طی شدن مراحل اداری و بانکی این اعتبار، استانداری البرز و مدیریت شهری کرج از منابع داخلی طرح را پیش ببرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چندی پیش بخشی از اعتبار اختصاصی وزارت راه و شهرسازی برای این آزاد راه به حساب بانک واریز شد، اما به سبب مشکلات بانکی برگشت خورد.

او افزود: در مجموع بخشی از اعتبار این بزرگراه برعهده وزارت راه و شهرسازی است که به طور قطع تامین خواهد شد و مدیریت شهری کرج نگران این موضوع آن نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار