نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی؛
تابناک-نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت جهت پیگیری وضعیت طرح‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر گفت:آقای نمکی در این دیدار برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و تکمیل پروژه‌های ناتمام درمانی در استان قول مساعد داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 12 January 2021

 گزارش تابناک، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت جهت پیگیری وضعیت طرح‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر اظهار داشت: ضعف‌ها و کمبودهای فراوانی در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر وجود دارد که برای جبران این کمبودها باید اقدامات جدی و فوری به عمل آید. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری و تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان برای دومین بار طی ماه‌های اخیر با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان ملاقات کردم، در این دیدار مشاهدات خود از وضعیت پیشرفت پروژه‌های درمانی استان را به اطلاع ایشان رساندم.

جمیری تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای را یکی از پروژه‌های اولویت دار مرکز استان ذکر کرد و اظهار داشت: در شرایطی که کشور و استان ما با ویروس منحوس کرونا درگیر است، تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی باید با جدیت و فوریت دنبال شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر با همکاری مردم و مجاهدت‌های قابل تقدیر کادر سلامت، شرایط خوبی در سطح استان حکمفرماست ولی کارشناسان و متخصصین این حوزه موج جدید شیوع ویروس کرونا را دور از انتظار نمی‌دانند، در این شرایط باید آمادگی کامل برای بستری بیماران و تفکیک افراد مبتلا وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید شاهد به خطر افتادن جان مردم به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات درمانی در استان باشیم، گفت: در دیدار با دکتر نمکی بر تکمیل، تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای برای آمادگی در شرایط اضطراری و بحرانی تاکید و عنوان شد شایسته نیست که به مردم چندین بار وعده افتتاح این بیمارستان داده شود و هر بار به دلیل‌عدم تأمین بودجه مورد نیاز به تعویق بیفتد.

جمیری افزود: آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان نیز در این دیدار برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و تکمیل پروژه‌های ناتمام درمانی در استان قول مساعد داد.

پرداخت حقوق و معوقات کادر سلامت و پرستاران، احداث و تجهیز اورژانس بوشهر و تجهیز بیمارستان‌های بندرگناوه و بندر دیلم از دیگر مواردی بود که نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در این دیدار پیگیری کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار